logo Wine a Be.png

Regulament eveniment

17 Martie 2022

Regulament eveniment

17 Martie 2022

 

Evenimentul organizat de catre Via Viticola SRL, denumit in continuare Organizatorul, in data de 17.03.2022 la True Social Club-Strada Covaci Nr. 19, Bucuresti - Centrul Vechi (Locatia) se va desfasura in conformitate cu urmatoarele reguli:

 

  1. Fiecare concurent va primi spre evaluare un numar de 10 vinuri, cu o valoare minima pe sticla (750 ml) de cel putin 100 lei si si o valoare maxima de 1600 lei. Valorile sunt considerate la preturile de vanzare a vinurilor pe site-uri online, neafectate de promotii;

  2. Vinurile sunt rosii, de la crame cunoscute la nivel international si de la crame din Romania. Concurentii nu vor avea nicio alta informatie despre vinurile din concurs inaintea finalizarii concursului.

  3. Cantitatea de vin alocata fiecarui concurent, din fiecare vin, va fi de aproximativ 50 ml;

  4. Fiecare concurent va aloca fiecarui vin (i) un punctaj (pe o scara de la 1 la 100) reprezentând evaluarea de catre acesta a calității / caracteristicilor vinului la degustare si (ii) o pozitie in ierarhia valorii de piata. Ierarhia va fi in ordinea inversa a pretului de piata al vinului respectiv, cel mai scump vin primind locul 1 si cel mai ieftin, locul 10. Concurentii nu sunt obligati sa coreleze ierarhia valorii de piata cu ierarhia punctajelor.  Atentie: concurentilor nu li se cere sa estimeze pretul vinurilor, ci numai ierarhia.

  5. Concurentii nu pot comunica intre ei si nici cu Organizatorul, decat pentru chestiuni ce tin de organizarea concursului (pentru a cere apa, servetele, pixuri, formulare etc). Abaterea de la aceasta regula duce la excluderea concurentului din concurs si obligarea la plata pachetului de degustare la pretul care va fi oferit de reprezentantii Locatiei pentru clientii neinscrisi in concurs.

  6. Fiecare vin va fi servit dintr-un decantor ce va avea un numar atasat, de la 1 la 10, iar fiecare pahar al fiecarui concurent va fi notat cu un numar de la 1 la 10 (fiecare concurent primind 10 pahare). Vinul servit dintr-un decantor cu un numar va fi servit in paharul cu acelasi numar.  

  7. Fiecare concurent va primi un formular (cu conținutul din Anexa 1 la acest Regulament) in care va completa urmatoarele informatii:

    1. Punctajul acordat fiecarui vin;

    2. Locul acordat in ierarhia vinurilor testate, cu locul 1 cel mai scump si locul 10 cel mai ieftin;

    3. Numele intreg al concurentului;

    4. Acceptul sau refuzul concurentului de a se publica punctajul si ierarhia vinurilor asociate cu numele sau;

    5. Acordul concurentului de a plati suma prevazuta prin în acest Regulament, in functie de numarul de erori de evaluare a ierarhiei, sub forma de donatie catre destinatarii nominalizați pana la data concursului.

  8. Necompletarea (partiala sau integrala) sau completarea necorespunzatoare  a formularului, da dreptul Organizatorului sa elimine din concurs un concurent, urmand ca acesta sa datoreze Locatiei o suma egala cu cea care se percepe celor din afara concursului pentru acelasi pachet de vinuri.

  9. In cazul în care considera ca a completat greșit, un concurent poate cere un nou formular.

  10. Orice concurent are dreptul sa ceara lamuriri de la Organizator pentru completarea formularului.

  11. La finalizarea evaluarii, concurentii vor preda formularele completate integral, catre reprezentantii Organizatorului. Concurentii pot face poze formularelor completate, inainte de predare.

  12. Organizatorul va avea o lista oficiala cu ierarhizarea vinurilor in functie de pret, cu cel mai scump vin purtand numarul 1, al doilea cel mai scump numarul doi si ultimul numarul 10 (Lista Oficiala de Preturi), cu precizarea denumirii și prețului fiecărui vin conform cu pct. 13 de mai jos. Lista Oficiala de Preturi  va fi confirmata de reprezentantul firmei de avocatura Bondoc si Asociatii - Dl. Cosmin Stavaru, Avocat Asociat  (Auditorul Legal).

  13. Lista Oficiala de Preturi va include (i) pretul mediu cu care vinul se vinde online, fara se tine cont de promotii, astfel cum acesta apare pe 1 - 3 site-uri online din Romania, si/sau (ii) in cazul in care acesta se vinde direct de catre producator (numai pentru producatorii din Romania) pe site-ul propriu al producătorului, pretul afisat pe site-ul producatorului. In cazul in care preturile pe cele 1-3 site-uri difera, se va considera media aritmetica a preturilor. Preturile vor fi cu TVA si alte taxe incluse, fara costul de livrare la domiciliu. Organizatorul va face eforturi de a selecta site-uri cunoscute, cu buna reputatie, pe care se gasesc aceste vinuri la vanzare. Cu toate acestea, in cazul in care apar discrepante de pret ca urmare a (i) modificarii unor preturi ulterior publicarii acestui Regulament sau (ii) neluarii in considerare a unor site-uri pe care pretul pentru un anume produs este diferit de media site-urilor luate in calcul, aceste discrepantenu vor fi luate in seama la ierarhizarea vinurilor. Organizatorul va livra Auditorului Legal o lista cu preturile gasite pe online, inainte de eveniment, print-screen de pe site-ul respectiv si calculul preturilor medii ce urmează să fie incluse în Lista Oficială, urmand ca Auditorul Legal sa confirme sau sa solicite modificarea acestor preturi, in cazul in care constata erori. Lista Oficială de Preturi (finala) va fi datata si semnata de Auditorul Legal, si pastrata secret pana dupa anuntarea rezultatelor.

  14. Pentru stabilirea si comunicarea rezultatelor, se va proceda astfel:

    1. Organizatorul va confrunta formularele completate de fiecare concurent cu Lista Oficialade Preturi.

    2. Orice vin care in ierarhia din formularul unui concurent se afla pe o pozitie inferioara fata de un alt vin care in Lista Oficiala de Preturi este mai ieftin decat acesta, va fi scos din lista concurentului respectiv, pana cand vinurile ramase vor fi aranjate in functie de pretul lor, conform Listei Oficiale de Preturi, cu cel mai scump fiind cel mai bine clasat, al doilea cel mai scump fiind al doilea clasat, etc. Pentru evitarea erorilor de interpretare, in Anexa 2 la acest Regulament se da un exemplu de evaluare.

    3. In final, fiecarui concurent i se vor calcula numarul de erori, i se va comunica modalitatea de calcul, precum si Lista Oficiala de Preturi. 

    4. Concurentii vor avea posibilitatea sa faca contestatii la calculul rezultatelor, o singura data, indicand motivatia contestatiei, dar respectand in totalitate Regulamentul si regulile de evaluare. Toate contestațiile se fac pe loc si vor fi solutionate de Auditorul Legal. 

  15. Rezultatele se vor comunica online, sub forma unui tabel in care vor aparea:

    1. Un numar sau alias acordat de Organizator fiecarui concurent;

    2. Lista Oficiala de Preturi;

    3. Punctajele acordate de fiecare concurent;

    4. Ierarhia estimata de fiecare concurent.

  16. Organizatorul va putea dezvalui  numele concurentului corespunzator unui numar sau alias din lista publicata, numai cu conditia ca acesta sa fi acordat aceasta permisune prin formular. Concurentii vor fi liberi sa-si devoaleze singuri identitatea, oricand dupa concurs.   

  17. In timpul concursului, concurentii vor avea la dispozitie apa, cafea si o farfurie cu paine si felii de mere. Nu vor fi premise alte mancaruri sau bauturi in timpul concursului.

  18. Ulterior concursului, concurentii vor benefica de acces gratuit la bufetul organizat.

  19. Concurentii vor avea obligatia platii unor sume de bani, sub forma de donatie, catre   destinatarii nominalizați de catre Organizator la data evenimentului sau inainte, astfel:

    1. Pentru 2 erori (8 vinuri ramase in lista dupa evaluare) concurentul nu va datora nimic.

    2.   Pentru 3 erori, concurentul va datora suma de 100 lei;

    3. Pentru 4 sau mai multe erori, concurentul va datora 200 lei + 20 lei pentru fiecare eroare. Orice concurent care este nemultumit de modul de organizare, jurizare sau orice alt aspect care ar afecta posibilitatea sa de a fi corect evaluat in conformitate cu Regulamentul, are dreptul sa nu plateasca nimic, cu conditia sa-si declare identitatea si sa mentioneze public motivele nemultumirii si sa prezinte formularul completat integral. Optiunea de a nu plati nu va putea fi contestata de Organizator, indiferent de opinia acestuia sau a publicului.

  20. Totodata, Organizatorul si Auditorul Legal nu pot fi trasi la raspundere de concurenti pentru orice aspect legat de organizarea evenimentului, singura lor optiune fiind de a nu plati donatia mentionata.

FISA CONCURENT WINEABE02.jpg
Screenshot 2022-03-07 at 13.29.01.png